wtorek, 30 sierpnia 2011

Kolejni łucznicy

Tempo prac spadło, ale coś tam udało się zrobić. Tym razem dwie kolejne podstawki łuczników. Ponieważ kilku z nich posiadało tarcze postanowiłem że będzie to jednostka auxilia palatina o nazwie Sagittarii Nervii Gallicani. Nawet na tarczach pomazałem coś na kształt ich znaku. i dopiero montując na podstawkach pomieszałem i łucznicy z tarczami znaleźli się na obu. Ponieważ w 'Comitatusie' auxilia są pokazane tylko jedną podstawką a w zachodniej części imperium była tylko jedna piesza jednostka czysto strzelecka (a przynajmniej zawierająca w nazwie sagittarii) to biedacy zostali zdegradowani do zwykłej jednostki łuczników. Przynajmniej dopóki nie dokupię nowych łuczników. W zestawie MiniArt-a wszyscy łucznicy są pozbawieni nakryć głowy, więc trójce dorobiłem panońskie czapki, ale z tylko jednej jestem zadowolony, pozostałe dwie są za duże (za szerokie).



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz